www.lumpertactics.fora.pl - witaj!
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Forum www.lumpertactics.fora.pl Strona Główna
->
De_dust 2
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
UWAGA!
----------------
Czytać!
ADL - czyli Automat Do Lodów
----------------
Skład Ekipy ADL
Zasady gry klanowiczów
Rekrutacja
Rzuć nam wyzwanie!
Nieobecność?
Zasady Forum!
TRENINGI !
ScreenShots
Serwery CS`a 1.6
CS 1.6
----------------
Jak grać.
Dla klanu
Taktyki
----------------
De_dust 2
Assault
train
Pokaż się
----------------
PODANIA!!
Stats!
Photos!
MP3 player
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
LumperX
Wysłany: Wto 10:43, 29 Sty 2008
Temat postu: Sposób na snajpera.
#1
czesto jest tak że koleś siedzi za skrzynką ma włączoną lunete i patrzy na jedno wyjście. Jeśli odda strzał i nie trafi to trzeba się szybko schować i rzucić mu w pole widzenia flasha. on schowa się od razu za jakąś skrzynkę i go nie zastrzelimy. dlatego gdy tylko go oslepimy to bierzemy nóż i biegniemy do niego szybko.
SPOSÓB #1 jak mamy HE to rzucamy tam gdzie siedzi (podczas oślepienia jest też ogłuszony i nawet nie wie że obrywa) dobiegamy i KILL!
SPOSÓB #2 jak nie mamy HE a np mamy smoke'a to rzucamy tam gdzie siedzi (nie przed niego!). efekt jest taki że gdy mu się kończy efekt flashu i dalej nic nie widzi bo ma dookoła dym to na 99% koleś wybiegnie z kryjówki panikując. wtedy sam nam wpada pod celownik wtedy <boom boom.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Programosy
Regulamin