www.lumpertactics.fora.pl - witaj!
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Forum www.lumpertactics.fora.pl Strona Główna
->
De_dust 2
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
UWAGA!
----------------
Czytać!
ADL - czyli Automat Do Lodów
----------------
Skład Ekipy ADL
Zasady gry klanowiczów
Rekrutacja
Rzuć nam wyzwanie!
Nieobecność?
Zasady Forum!
TRENINGI !
ScreenShots
Serwery CS`a 1.6
CS 1.6
----------------
Jak grać.
Dla klanu
Taktyki
----------------
De_dust 2
Assault
train
Pokaż się
----------------
PODANIA!!
Stats!
Photos!
MP3 player
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
LumperX
Wysłany: Wto 10:49, 29 Sty 2008
Temat postu: Jak wybić wiekszosc ekipy T
stojac na respie CT-qw (punkt w ktorym rodzi sie CT "respawn"), podczas czasu przeznaczonego na zakup broni, lapiemy smoka(tj. "SMOKEGRANADE" dymny granat) i zucamy go w brame zaras po rozpoczeciu rundy (sposob zutu oznaczony na mapce pomaranczowa linia). Dym w tym miejscu utrudnia przeciwnikowi kampiacemu z AWM na respie terro (na mapce oznaczone pomaranczowym krzyzykiem) trafienie nas w momecie gdy przebeigamy przez brame. Dym wybucha mniej/wiecej gdy jestesmy jush kolo bramy (cala akcja wykonywana jest w nieustannym biegu. nie zatrrzymujemy sie do momentu, w ktorym znajdziemy sie w bialym punkcie, oznaczonym kropka na mapie tj. za skrzynkami w tuneliku przy respie TERRO), wtedy mozemy spokojnie przejsc. Biegnac po pochylni zucamy flasza (tj."FlashBang", miejsce zutu oznaczone jest czarna przrywana kreska) tak, by ooslepil on wybiegajacych z respa terro (lot granatu oznaczony pomaranczowa linia).Nastepnie biegniemy za skrzynki jednoczesnie zerkajac na miejsce zutu flesza(nalezy zerkac w te miejsce poniewaz flesz mogl nie zadzialac na wszystkich terrorystow), oraz na tunelik. Gdy wbieamy za skrzynki, musimy takze zrobic to umiejetnie, zawsze w punkcie "X" ( jest to miejsce oznaczone pomaranczowym krzyzykiem na mapce) moze czychac kamper. Siedzimy za skrzynkamitak dlugo az z tuneliku wybiegna wszyscy terro. Nie strzelamy w pierwszego zauwazonego przeciwnika, poniewaz to moze ujawnic nasza pozycje. Nie mniej jednak gdy terro wyluka nas, musimy dyskretnie go zlikwidowac poprzez strzal w glowe
. Gdy cala akcja sie uda nie pozostaje nam nic innego jak delektowac sie pieknymi dupalami z emki:D
. Do akcji najlepiej uzywac broni typu M4A1 z zalozonym tlumikiem. Zapewnia ona nam maly chalas podczas strzelania, a co za tym idzie wieksza dyskrecje. Siedzac za skrzynia trzeba takze pamietac aby patrzec przed siebie, poniewarz patrzac w bok zza skrzynki bedzie wystawal tlumik i wrog nas namierzy. Technika jest skuteczna, ale wszystko zalezy od umiejetnosci i skila.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Programosy
Regulamin